My Social Link

Tuesday, November 18, 2008

Esok student2 aku akan berhadapan dengan soalan Pendidikan Islam SPM 08. Harap-harap diorang boleh jawab dengan baik dan ingat apa petua-petua serta tips-tips yang telah diberikan. Dari pagi kertas 1 hingga kertas 2 aku akan tunggu diorang menjawab soalan2 tu.. tapi luar dewan la bukan dalam dewan.

Esok jugak aku akan bercuti balik kampung tercintaku Kelantan Daru Naim. Dari Lahad Datu 2.40 petang dan dijangka sampai ke Lapangan Terbang Sultan Ismail jam 11.30 malam... mesti penat kan... tapi tak mengapa balik kampung bukannya selalu..

Memandangkan family aku ni Kelantan dan Kuala Lumpur.. maka kenalah cuti ni dibahagi dua...jadi beberapa hari selepas raya haji aku dan family akan bercuti pula di Kuala Lumpur sehingga 30.12.08. Lepas tu fly kembali bertugas di Lahad Datu..

Oklah... takat ni saja coretan masa ni.. i.Allah akan dikemaskini dari masa ke semasa.. buat student aku.. selamat menjawab soalan Pendidikan Islam dengan harapan semua mendapat A... InsyaAllah Kejayaan Akan Menjadi Milik Anda Jika Usaha dan Tawakal Disempurnakan Sebaiknya.. Buat orang-orang di kampung jangan lupa ambik aku di aiport malam esok yer...barang banyak ni... he he wassalam....

No comments: