My Social Link

Sunday, July 5, 2009

UJIAN PAFA

Wahai putera puteriku calon SPM 2009 di bumi SMSLD. Jangan lupa ujian PAFA wajib dijalankan. Sila berjumpa dengan saya selewat2nya 31 Julai ni. Lepas tu memang aku tak layan dah..Ingat kalau tak buat Ujian ni slip SPM tak cantik.. UJIAN PAFA GAGAL.. itulah ayat yang ada pada korang nanti kalau tak buat.

Mana2 pelajar yang dah hilang buku PAFA tu, pandai2lah beli atau bagi jer saya belikan dengan harga RM3 sebuah. Jangan kirim airu liur sahaja. Janganlah takut hadapi ujian ni..senang bai tu.. perkara2 asas dalam kehidupan saja. Bagi yang pernah azan di masjid tu memang confirm saya tak test dah, tapi yang belum pernah lagi wajib azan di masjid sekurang2nya sekali pada waktu subuh.

Datanglah cepat untuk ujian ini sebelum subuh Ogos 2009.. saya tunggu ! ! wassalam

1 comment:

Rapidah Pare said...

adik2 cepat2 la g ujian PAFA tu ya..btul pa y ustaz ckp..xsusah mana pun..t'ingat tem ujian PAFA kat bilik gerakan warden dulu..hehe..smpi nak ttdo tggu turn..^_^