My Social Link

Thursday, September 22, 2011

Soalan Percubaan P.Islam SPM 2011

Salam semua..
Lama betul saya tidak mengemaskini blog ni..almaklumlah mana yang sudah maklum tahun agak sibuk sikit dengan pelbagai perkara actually prihal sekolah..program2nya dan macam2 lagi la.. Tidak kurang juga yang menyebabkan aku sibuk ni banyak perkara2 yang berlaku dalam diriku sendiri.. bermulanya dari tragedi Jun di Kg Paris 3 kereta ku terbakar sampailah sekarang ada je kerja yang belum selesai... hinggakan nak fokus persiapan PMR SPM pun agak terhad.

Lepas tu pulak.. internet kat sekolah ni ... em tak taula apa sumpahan yang terjadi kejap ada kejap takde..  bikin hilang sabar nak mengakses sesuatu laman web.. Oppps terlupa pulak.. tajuk atas ni pasal soalan percubaan P.Islam SPM 2011 tapi lain pulak yang aku cerita.. ok..

Untuk para pengunjung semua  yang dikenali atau tidak dikenali jauh atau dekat..ribuan kemaafan aku pohonkan kerana mungkin blog aku yang simple2 ni dah lama tak update soalan2 percubaan P.Islam untuk korang semua download.. Di sebelah kanan blog ni ada aku letakkan soalan percubaan negeri2 2011.. download untuk memajukan anak didik kita.. I.Allah aku akan kemaskini dari masa kesemasa.. ok .. stop dulu nak siapkan bahan bengkel untuk SMK Segama pulak esok..

ok wassalam.

No comments: