My Social Link

Friday, July 30, 2010

Selamat Datang Calon PMR SPM L.Datu

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته- كل وقت وانتم بخير وعافية

Selamat datang ke Blog saya kepada pelajar-pelajar PMR dan SPM dari SMK Segama, SMK Agaseh, SMK Sepagaya, SMK Tungku, SM Teknik LD dan SMK Desa Kencana, juga buat ustaz ustazah dari sekolah tersebut.

Pelajar-pelajar dan para guru boleh memuat turun apa sahaja bahan-bahan di dalam blog saya ini, khususnya latihan-latihan dan soalan-soalan Pendidikan Islam PMR dan SPM. InsyaAllah dari semasa ke semasa saya akan kemaskini bahan-bahan tersebut berdasarkan sumber-sumber yang diperolehi, terutamannya soalan Percubaan PMR dan SPM dari setiap negeri.

Harapan saya, semoga semua bahan-bahan yang dimuaturun dapat digunakan sebaik mungkin dan saya amat-amat mengalu-alukan tuan puan ustaz ustazah sekalian dapat berkongsi bahan-bahan P.Islam PMR atau SPM untuk diletakkan di dalam blog ini.

Terima kasih atas kunjungan anda,

Yusri Yusoff

No comments: