My Social Link

Tuesday, September 22, 2009

Salam Aidilfitri 1430H



Hari Aidil Fitri menjelma lagi. Tahun ke-4 kami sekeluarga beraya di perantauan. Biarpun berjauhan dengan kampung halaman serta sanak saudara, namun kegembiraan Aidilfitri tetap dirasai bersama rakan-rakan seperjuangan. Tahun ni kami berkonvoi raya seperti tahun-tahun sebelumnya tapi tidak semeriah tahun lepas. Aidilfitri kali ini ramai rakan-rakan semenanjung balik beraya di kampung, yang tinggal di flat ini kami, sensei dan cikgu Zainab.

Tidak dilupakan juga rakan-rakan semenanjung yang tidak balik di luar sana cikgu Redzuan, cikgu Sani dan cikgu Ashadi. Kami semua bagaikan satu keluarga beraya bersama-sama, saling berkunjung kunjungan.

Pada kesempatan Aidilfitri yang mulia tahun ini, kami sekeluarga Yusri bin Yusoff, Sarah Norasikin Abdullah, Nuur Syahmina Balqis dan Nuur Syakirah Humaira mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua saudara mara, rakan-rakan sahabat handai, pelajar-pelajar dan kenalan-kenalan yang mengenali kami sekeluarga.

من العائدين والفائزين وكل عام وانتم بخير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum....salam aidilfitri..lama tk dgr citer...ni norlaila binti mahadan..ingat lg ker...sye kat SMK Gemereh Segamat Johor sekarang...